Skip to main content

Často kladené otázky – Pomoc HiPP BabyClub

Od svojej registrácie po zrušenie účtu – tu nájdete najčastejšie kladené dotazy týkajúce sa HiPP Baby Clubu.

Pokiaľ ste nenašli na tejto stránke odpoveď na svoju otázku, neváhajte a napíšte nám prostredníctvom Kontaktného formulára.


Ako mám postupovať, keď nedostanem potvrdzujúci email alebo keď link nefunguje?

Aktivácia linku môže trvať niekoľko minút. Buďte prosím trpezliví a skontrolujte doručenú poštu neskôr. Pokiaľ link nedostanete ani po niekoľkých minútach, skontrolujte prosím zložku spamu a uistite sa, že nemáte preplnený inbox. 

Skopírujte link a zadajte adresu do vyhľadávača. Pokiaľ link nefunguje, kontaktujte HiPP servis pre rodičov. Váš účet zaktivujeme.

Čo znamená „Táto e-mailová adresa je už registrovaná“?

V tomto prípade je už registrácia pre tento e-mail vytvorená, zrejme ste v minulosti registráciu už vytvorili. Radi Vám zašleme užívateľské meno a nové heslo, link Zabudli ste heslo?

Čo mám robiť, keď som zabudla svoje užívateľské meno a heslo?

Zabudli ste svoje užívateľské meno a heslo pre HiPP Baby Club? Postupujte podľa nižšie uvedených pokynov:

Použite odkaz  Zabudnuté heslo. Napíšte svoju e-mailovú adresu, ktorú ste zadávali pri registrácii v HiPP Baby Clube. Obdržíte e-mail s odkazom. Kliknite na link alebo zadajte adresu do vyhľadávača. Na stránke, ktorá sa objaví, nájdete užívateľské meno. Následne vytvoríte nové heslo.

Z bezpečnostných dôvodov vezmite prosím na vedomie pravidlá na tvorbu hesla.

Pomoc, moje heslo nefunguje!

Pokiaľ máte problém s heslom a prístupom do svojho účtu HiPP Baby Club, uistite sa najprv, že používate správne heslo. Keď si nie ste istí, odporúčame postupovať podľa pokynov tu „zabudnuté heslo“. Tu si môžete vytvoriť heslo nové. Pri kopírovaní hesla alebo užívateľského mena dajte pozor, aby ste nekopírovali aj plochu mimo hesla.