„Môj pradedo, dedo, otec a ja. My všetci už po generácie vyrábame bio príkrmy, na ktorých vysokú kvalitu sa môžete spoľahnúť. Špičková kvalita, úcta k prírode, rodina. To všetko pre to najcennejšie v našom živote - pre naše deti.“
Vznik skvelého nápadu
Joseph Hipp vyrába vo svojej cukrárni na námestí v Pfaffenhofene detskú výživu zo suchárovej múčky. Zachránil tak život nie len svojim deťom!
Založenie spoločnosti
Georg Hipp starší zakladá v Pfaffenhofene spoločnosť. Tá tu sídli dodnes.
Bez obalu
Už v roku 1937? Áno! HiPP predáva vrecko múky pre deti ako znovu naplniteľný.
Prvý pokus o mliečnu výživu
HiPP uvádza na trh krupicu s cmarom a ďalej intenzívne zhromažďuje odborné poznatky o mlieku.
Ekologické farmárčenie
Georg Hipp starší a jeho žena Anny Hipp-Metznerová sa na rodinnom statku Ehrensberg púšťa do ekologického farmárčenia.
Obrovský míľnik vo vývoji
Spoločnosť HiPP zahajuje priemyselnú výrobu príkrmov. Na trh tak uvádza dva zeleninové a dva mäsovo-zeleninové príkrmy, ktoré sú v konzerve.
Prvá mliéčna dojčenská výživa
HiPP rozširuje svoj neustále rastúci sortiment o prvú dojčenskú výživu Hippon!
Pokračovanie rodinnej tradície, alebo traja bratia
Po smrti svojho manžela prevezme vedenie spoločnosti Anny Hipp-Metzner a postupne do rodinného podniku zapojí svojich troch synov: Clausa, Georga a Paula.
Farebné logo HiPP
Na výrobkoch sa prvýkrát objavuje farebné logo.
BIO pečať
HiPP má vlastnú BIO pečať ešte skôr, ako je k dispozícii pečať Európskej Únie.
„Za to ručím svojim menom."
Claus Hipp prvýkrát vyslovuje legendárny reklamný slogan.
Banánový projekt v Kostarike
HiPP spolupracuje s farmármi a pestuje banány v ich prirodzenom prostredí - v kostarickej džungli.
Biodiverzita
HiPP farma v Ehrensberger Hof sa stáva ukážkovou farmou na podporu biodiverzity. Zohráva dôležitú rolu pri skúmaní opatrení na podporu biodiverzity.
Otec a syn
Stefan Hipp vystupuje v reklame spolu so svojim otcom. Sľub zostáva: „Za to ručím svojim menom"
Gründung der Organic Processing und Handels- vereinigung (OPTA)
OPTA ist eine Vereinigung von in Europa ansässigen und international tätigen ökologischen Handels- und Verarbeitungsunternehmen.
Štúdia stavu hmyzej populácie
HiPP spoločne s renomovanými odborníkmi a vedcami analyzuje vplyv konvenčného a ekologického poľnohospodárstva na rozmanitosť hmyzu.
Vznik skvelého nápadu
Joseph Hipp vyrába vo svojej cukrárni na námestí v Pfaffenhofene detskú výživu zo suchárovej múčky. Zachránil tak život nie len svojim deťom!
Založenie spoločnosti
Georg Hipp starší zakladá v Pfaffenhofene spoločnosť. Tá tu sídli dodnes.
Bez obalu
Už v roku 1937? Áno! HiPP predáva vrecko múky pre deti ako znovu naplniteľný.
Prvý pokus o mliečnu výživu
HiPP uvádza na trh krupicu s cmarom a ďalej intenzívne zhromažďuje odborné poznatky o mlieku.
Ekologické farmárčenie
Georg Hipp starší a jeho žena Anny Hipp-Metznerová sa na rodinnom statku Ehrensberg púšťa do ekologického farmárčenia.
Obrovský míľnik vo vývoji
Spoločnosť HiPP zahajuje priemyselnú výrobu príkrmov. Na trh tak uvádza dva zeleninové a dva mäsovo-zeleninové príkrmy, ktoré sú v konzerve.
Prvá mliéčna dojčenská výživa
HiPP rozširuje svoj neustále rastúci sortiment o prvú dojčenskú výživu Hippon!
Pokračovanie rodinnej tradície, alebo traja bratia
Po smrti svojho manžela prevezme vedenie spoločnosti Anny Hipp-Metzner a postupne do rodinného podniku zapojí svojich troch synov: Clausa, Georga a Paula.
Farebné logo HiPP
Na výrobkoch sa prvýkrát objavuje farebné logo.
BIO pečať
HiPP má vlastnú BIO pečať ešte skôr, ako je k dispozícii pečať Európskej Únie.
„Za to ručím svojim menom."
Claus Hipp prvýkrát vyslovuje legendárny reklamný slogan.
Banánový projekt v Kostarike
HiPP spolupracuje s farmármi a pestuje banány v ich prirodzenom prostredí - v kostarickej džungli.
Biodiverzita
HiPP farma v Ehrensberger Hof sa stáva ukážkovou farmou na podporu biodiverzity. Zohráva dôležitú rolu pri skúmaní opatrení na podporu biodiverzity.
Otec a syn
Stefan Hipp vystupuje v reklame spolu so svojim otcom. Sľub zostáva: „Za to ručím svojim menom"
Gründung der Organic Processing und Handels- vereinigung (OPTA)
OPTA ist eine Vereinigung von in Europa ansässigen und international tätigen ökologischen Handels- und Verarbeitungsunternehmen.
Štúdia stavu hmyzej populácie
HiPP spoločne s renomovanými odborníkmi a vedcami analyzuje vplyv konvenčného a ekologického poľnohospodárstva na rozmanitosť hmyzu.
Vznik skvelého nápadu
Joseph Hipp vyrába vo svojej cukrárni na námestí v Pfaffenhofene detskú výživu zo suchárovej múčky. Zachránil tak život nie len svojim deťom!
Založenie spoločnosti
Georg Hipp starší zakladá v Pfaffenhofene spoločnosť. Tá tu sídli dodnes.
Bez obalu
Už v roku 1937? Áno! HiPP predáva vrecko múky pre deti ako znovu naplniteľný.
Prvý pokus o mliečnu výživu
HiPP uvádza na trh krupicu s cmarom a ďalej intenzívne zhromažďuje odborné poznatky o mlieku.
Ekologické farmárčenie
Georg Hipp starší a jeho žena Anny Hipp-Metznerová sa na rodinnom statku Ehrensberg púšťa do ekologického farmárčenia.
Obrovský míľnik vo vývoji
Spoločnosť HiPP zahajuje priemyselnú výrobu príkrmov. Na trh tak uvádza dva zeleninové a dva mäsovo-zeleninové príkrmy, ktoré sú v konzerve.
Prvá mliéčna dojčenská výživa
HiPP rozširuje svoj neustále rastúci sortiment o prvú dojčenskú výživu Hippon!
Pokračovanie rodinnej tradície, alebo traja bratia
Po smrti svojho manžela prevezme vedenie spoločnosti Anny Hipp-Metzner a postupne do rodinného podniku zapojí svojich troch synov: Clausa, Georga a Paula.
Farebné logo HiPP
Na výrobkoch sa prvýkrát objavuje farebné logo.
BIO pečať
HiPP má vlastnú BIO pečať ešte skôr, ako je k dispozícii pečať Európskej Únie.
„Za to ručím svojim menom."
Claus Hipp prvýkrát vyslovuje legendárny reklamný slogan.
Banánový projekt v Kostarike
HiPP spolupracuje s farmármi a pestuje banány v ich prirodzenom prostredí - v kostarickej džungli.
Biodiverzita
HiPP farma v Ehrensberger Hof sa stáva ukážkovou farmou na podporu biodiverzity. Zohráva dôležitú rolu pri skúmaní opatrení na podporu biodiverzity.
Otec a syn
Stefan Hipp vystupuje v reklame spolu so svojim otcom. Sľub zostáva: „Za to ručím svojim menom"
Gründung der Organic Processing und Handels- vereinigung (OPTA)
OPTA ist eine Vereinigung von in Europa ansässigen und international tätigen ökologischen Handels- und Verarbeitungsunternehmen.
Štúdia stavu hmyzej populácie
HiPP spoločne s renomovanými odborníkmi a vedcami analyzuje vplyv konvenčného a ekologického poľnohospodárstva na rozmanitosť hmyzu.
Vznik skvelého nápadu
Joseph Hipp vyrába vo svojej cukrárni na námestí v Pfaffenhofene detskú výživu zo suchárovej múčky. Zachránil tak život nie len svojim deťom!
Ako sa menilo sklíčko HiPP?
Prázdne sklíčko? Priestor pre nápady!
Prázdne poháre HiPP sú ideálne na skladovanie a uchovanie rozličných predmetov.
Buďte kreatívni a využite poháre a viečka a použite ich znova a znova.
Budeme radi, keď svoje nápady zverejníte na Facebooku alebo Instagrame